Specjalista ds. administracji płac
Szukamy osoby, która dołączy do pionu HR jako specjalista ds. administracji płac i będzie nadzorować sprawy kadrowe.
Rekrutacja zakończona
Łęczyca
Pełen etat
Wykształcenie wyższe
Obowiązki na stanowisku
■ Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi regulaminami.
■ Terminowe rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowników.
■ Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do urzędów administracji publicznej.
■ Koordynacja zarządzania flotą samochodową.
■ Prowadzenie analiz i raportów z zakresu administracji kadrowo-płacowej.
Nasze oczekiwania względem kandydata
■ Min. 2-3 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac na samodzielnym stanowisku.
■ Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, finanse).
■ Praktyczna znajomość przepisów Prawa Pracy i ubezpieczeń społecznych.
■ Znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel).
■ Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
■ Umiejętności analityczne, dokładność, umiejętności organizacyjne.
■ Prawo jazdy kat. B.
■ Mile widziane: znajomość systemu Optima.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
- Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
- Elastyczny grafik i zarządzanie czasem pracy/home office.
- Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego.
- Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery.
- Program szkoleń oraz dofinansowanie do studiów i nauki j. angielskiego.
- Plan oszczędnościowy i ubezpieczenie na życie finansowane przez firmę.
- Dofinansowanie do kart sportowych i pakiety medyczne.
- Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
- Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.
Jak wygląda praca w pionie HR?
W De Heus stawiamy na rozwój i ciągłe ulepszanie naszych rozwiązań - także w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Nasz zespół HR dostarcza wszystkim pracownikom wsparcia, nie tylko w zakresie administracji kadrowej, ale również szkoleń i rozwoju zawodowego.