Kierownik sekcji rozwoju aplikacji

Do naszego dynamicznego zespołu ICT szukamy kierownika sekcji rozwoju aplikacji, którego głównym obszarem pracy będzie zarządzanie procesem powstawania aplikacji biznesowych.

Rekrutacja zakończona

Łęczyca

Pełen etat

Wykształcenie wyższe

Otwórz rekrutację

Obowiązki na stanowisku

  • Udział w procesie wytwarzania oprogramowania.
  • Dbanie o rozwój i satysfakcje zespołu.
  • Proaktywne usuwanie przeszkód utrudniających pracę zespołu.
  • Raportowanie statusu prac i ryzyka.
  • Stworzenie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności zespołu.
  • Proponowanie zmian i rozwiązań optymalizacyjnych w realizowanych projektach.
  • Współpraca z kierownikami sekcji infrastruktury i sekcji utrzymania aplikacji przy realizacji celów działu.

Nasze oczekiwania względem kandydata

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: informatyka i pokrewne.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Motywacja do pracy i umiejętność radzenia sobie z wyzwaniami.
  • Komunikatywność.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT.
  • Znajomość Jira, Confluence, metodyki Scrum.
  • Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
  • Elastyczny grafik i zarządzanie czasem pracy/home office.
  • Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego.
  • Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery.
  • Program szkoleń oraz dofinansowanie do studiów i nauki j. angielskiego.
  • Plan oszczędnościowy i ubezpieczenie na życie finansowane przez firmę.
  • Dofinansowanie do kart sportowych i pakiety medyczne.
  • Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
  • Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.

IT w branży paszowej? Tak!

W De Heus stawiamy na rozwój i ciągłe ulepszanie naszych rozwiązań - także w obszarze cyfrowym. Nasz zespół ICT dostarcza wsparcia w postaci narzędzi informatycznych dla naszych pracowników i klientów.