De Heus Polska nagrodzony złotym Laurem Klienta 2022!
Jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę podczas wytwarzania pasz w De Heus jest ich jakość, która przekłada się nie tylko na wyniki produkcyjne hodowców i dobrostan zwierząt, ale również na jakość mięsa, jaj i mleka, które trafiają na stoły konsumentów. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za docenienie naszych produktów i zaufanie, które zaowocowało przyznaniem nam Lauru Klienta w dziedzinie odpowiedzialna firma sektora rolnego.
Nie spoczniemy na Laurach
Rok 2022 to dla naszej firmy rekordowy czas. W ostatnim miesiącu świętowaliśmy ważne wydarzenie, jakim była globalna produkcja 10 mln ton paszy. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie zaufanie naszych klientów nie tylko do produktów, ale także wiedzy, jaką dzielimy się każdego dnia. Nieustannie staramy się nie tylko opracowywać receptury i programy żywieniowe dostosowane do potrzeb zwierząt, ale także wspierać hodowców w ich codziennej pracy na fermach. Stawiamy na biznes oparty na relacjach, wciąż poprawiamy jakość obsługi klienta i słuchamy, co pozwala nam niezmiennie się rozwijać. Budowanie relacji z partnerami jest dla nas niezwykle ważne, dlatego dziękujemy za to wyróżnienie i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach – powiedział Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.
Laur Klienta przyznawany jest co roku firmom, które według respondentów są właścicielami najpopularniejszych marek. Firma De Heus w dziedzinie odpowiedzialna firma sektora rolnego otrzymała ponad 50 procent głosów.