Nieustannie podnosimy poziom obsługi klienta

- dla satysfakcji klientów

W De Heus wiemy, że dobra obsługa to coś więcej niż szybki telefon czy złożenie zamówienia. To relacje, zaufanie i codzienna gotowość do pomocy.

Na pierwszej linii są nasi niezastąpieni specjaliści z Biura Obsługi Klienta – Aneta, Ania, Iza, Justyna, Krzysiek, Patryk… i wielu innych, którzy każdego dnia z uśmiechem odbierają telefony od hodowców z całej Polski.

To właśnie dzięki nim i całemu zespołowi:

  • pasza trafia na czas,
  • każde pytanie znajduje odpowiedź,
  • a nawet reklamacje (które zdarzają się nawet najlepszym!) są rozwiązywane sprawnie i rzeczowo i na szczęście jest ich coraz mniej - o 50% mniej niż w roku ubiegłym.

O zadowoleniu z obsługi świadczą m.in. wyniki naszych badań NPS.

Nie zapominamy też o naszych doradcach terenowych – to oni są blisko hodowców na fermach, wspierając ich na co dzień swoją wiedzą i doświadczeniem.

Ponad:

200 000

połączeń telefonicznych z hodowcami

156 000

zrealizowanych zamówień

122 000

obsłużonych tras dostaw

Wiecie, że...

co 2 minuty z naszych fabryk wyjeżdża transport z paszą.
Dziękujemy Wam za zaufanie!