Specjalista ds. sprzedaży w dziale trzody chlewnej

Do podstawowych obowiązków na stanowisku należy rozwój sprzedaży oraz świadczenie wysokiej jakości doradztwa żywieniowego dla hodowców trzody chlewnej na określonym terenie kraju.

Rekrutacja zakończona

Woj. lubuskie, wielkopolskie

Pełen etat

Wykształcenie wyższe

Otwórz rekrutację

Obowiązki na stanowisku

  • Realizacja planów sprzedaży (sprzedaż pasz, koncentratów oraz premiksów).
  • Doradztwo z zakresu żywienia trzody chlewnej w zakresie merytorycznym i technicznym.
  • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z klientami oraz samodzielna praca z grupą klientów.
  • Bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie CRM.
  • Podział czasu pracy: 20% praca biurowa, 80% praca w terenie/u klienta

Nasze oczekiwania względem kandydata

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zootechnika, rolnictwo lub pokrewne.
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze sprzedaży.
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych z klientem.
  • Zdolności negocjacyjne oraz organizacyjne.
  • Wytrwałość i ambicję w dążeniu do osiągania celów.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office.
  • Gotowość do podróży służbowych (czynne prawo jazdy kat. B).
  • Umiejętność prowadzenia swobodnej komunikacji w języku angielskim.
  • Mile widziana: znajomość zagadnień związanych z produkcją trzody chlewnej.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
  • Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego (samochód, telefon, laptop).
  • Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery w krótkiej i długiej perspektywie.
  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia oraz możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego i/lub studiów.
  • Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
  • Opiekę medyczną i dofinansowanie do kart sportowych.
  • Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.