Specjalista ds. sprzedaży w dziale trzody chlewnej
Do podstawowych obowiązków na stanowisku należy rozwój sprzedaży oraz świadczenie wysokiej jakości doradztwa żywieniowego dla hodowców trzody chlewnej w woj. lubelskim i wschodniej części woj. podkarpackiego.


Ewelina Kowalska
St. specjalista ds. HR rekrutacja@deheus.com
Obowiązki na stanowisku
- Realizacja założonych celów sprzedażowych na lokalnym rynku, poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Utrzymanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami i ich obsługa.
- Doradztwo techniczne.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Monitoring rynku oraz działań konkurencji.
- Bieżące raportowanie w oparciu o firmowe systemy informatyczne.
Nasze oczekiwania względem kandydata
- 2-letnie doświadczenie sprzedażowe w branży rolniczej.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zootechnika, rolnictwo lub pokrewne.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych z klientem.
- Zdolności negocjacyjne, organizacyjne, komunikatywność.
- Umiejętność pracy z narzędziami (CRM, pakiet MS Office - w szczególności Excel).
- Wytrwałość i ambicja w dążeniu do osiągania celów.
- Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- Umowa o pracę i atrakcyjny system prowizyjny.
- Komfortowe narzędzia pracy (samochód, telefon, tablet, laptop).
- Kompleksowy pakiet szkoleniowy.
- Plan oszczędnościowy i ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.
- Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
- Dofinansowanie kart sportowych.
- Dofinansowanie studiów i kursów języka angielskiego.
- Pakiety medyczne na preferencyjnych warunkach i/lub finansowane przez pracodawcę.