Specjalista ds. sprzedaży w dziale trzody chlewnej

Do podstawowych obowiązków na stanowisku należy rozwój sprzedaży oraz świadczenie wysokiej jakości doradztwa żywieniowego dla hodowców trzody chlewnej na określonym terenie kraju.

Rekrutacja zakończona

Centralne i wschodnie Mazowsze

Pełen etat

Wykształcenie wyższe

Otwórz rekrutację

Obowiązki na stanowisku

  • Sprzedaż pasz, koncentratów i premiksów.
  • Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie.
  • Realizacja planów sprzedaży.
  • Doradztwo i opieka nad klientami
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
  • Dbanie o wizerunek firmy.
  • Monitorowanie działań konkurencji.

Nasze oczekiwania względem kandydata

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: zootechnika, rolnictwo lub pokrewne.
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych z klientem.
  • Zdolności negocjacyjne, organizacyjne, otwartość i komunikatywność.
  • Wytrwałość i ambicja w dążeniu do osiągania celów.
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Dodatkowo wysoko cenimy: doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
  • Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego (samochód, telefon, laptop).
  • Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery w krótkiej i długiej perspektywie.
  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia oraz możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego i/lub studiów.
  • Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
  • Opiekę medyczną i dofinansowanie do kart sportowych.
  • Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.