Kierownik regionalny ds. nioski
Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie aktywny rozwój sprzedaży i koordynacja pracy ogólnopolskiego zespołu ds. nioski.


Ewelina Kowalska
St. specjalista ds. HR rekrutacja@deheus.com
Obowiązki na stanowisku
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym.
- Aktywny rozwój sprzedaży i koordynacja pracy regionu.
- Kreowanie i wdrażanie rozwiązań biznesowych na podstawie analizy obsługiwanego rynku.
- Współpraca wewnątrzfirmowa zmierzająca do osiągania postawionych celów.
Nasze oczekiwania względem kandydata
- Min. 3- letnie doświadczenie w dziale sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe - preferowanie kierunki: zarządzanie, zootechnika lub rolnictwo.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Realizacja założonych celów biznesowych oraz rozwojowych w podległym regionie.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
- Determinacja i konsekwencja w działaniu.
- Miejsce zamieszkania (lub możliwość relokacji) zgodnie z regionem pracy.
- Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
- Umowa o pracę i atrakcyjny system prowizyjny.
- Komfortowe narzędzia pracy (samochód, telefon, tablet, laptop).
- Kompleksowy pakiet szkoleniowy.
- Plan oszczędnościowy i ubezpieczenie na życie finansowane przez pracodawcę.
- Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
- Dofinansowanie kart sportowych.
- Dofinansowanie studiów i kursów języka angielskiego.
- Pakiety medyczne na preferencyjnych warunkach i/lub finansowane przez pracodawcę.