Kierownik działu konceptów

Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zarządzanie działem, celem kreatywnego tworzenia konceptów żywieniowych „Feed for Food” w ramach sektora brojlerowego.

Rekrutacja zakończona

Łęczyca

Pełen etat

Wykształcenie wyższe

Otwórz rekrutację

Obowiązki na stanowisku

  • Opracowanie, wdrożenie strategii i sprzedaży produktów żywieniowych oraz nadzór nad jej efektywną realizacją.
  • Budowa i rozwój kanałów sprzedaży produktów mięsnych na rynku polskim.
  • Regularna obsługa klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż.
  • Inicjowanie nowych pomysłów celem zwiększenia sprzedaży pasz i efektywności pracy działu.
  • Ustalenie polityki cenowej dla danej grupy produktowej.
  • Ścisła współpraca z pionem sprzedaży i działem marketingu.
  • Tworzenie kalendarza komercyjnego, inicjatyw marketingowych i na ich podstawie przygotowywanie konkretnych planów działań promocyjnych wspierających realizację celów.

Nasze oczekiwania względem kandydata

  • Min. 3-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży - preferowana branża FMCG.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne.
  • Umiejętność pracy z narzędziami (CRM, platformy e-commerce, Excel, Office).
  • Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz doświadczenie w tworzeniu i wprowadzaniu nowych produktów na rynek (m.in. FMCG).
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?