Kierownik działu dystrybucji
Głównym zadaniem na stanowisku kierownika działu dystrybucji będzie zarządzanie zespołem sprzedaży w kierunku realizacji wzrostu sprzedaży, dbając o rozwój i motywację zespołu.
Rekrutacja zakończona
Łęczyca | teren
Pełen etat
Wykształcenie wyższe
Obowiązki na stanowisku
- Opracowanie, wdrożenie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją.
- Budowa i rozwój kanałów sprzedaży na rynku polskim.
- Rozwijanie danej kategorii produktowej poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających wolumen sprzedaży oraz udziały rynkowe.
- Inicjowanie nowych pomysłów celem zwiększenia sprzedaży i efektywności pracy działu.
- Ustalenie polityki cenowej dla danej grupy produktowej.
- Ścisła współpraca z pionem sprzedaży, działem marketingu, działem logistyki.
- Tworzenie kalendarza komercyjnego inicjatyw marketingowych i na ich podstawie przygotowywanie konkretnych planów działań promocyjnych wspierających realizację celów.
Nasze oczekiwania względem kandydata
- Min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży - preferowana branża FMCG.
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne.
- Znajomość kanałów dystrybucji produktów.
- Umiejętność pracy z narzędziami (CRM, platformy e-commerce, Excel, Office).
- Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
Co oferujemy?
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
- Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
- Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego (samochód, telefon, laptop).
- Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery w krótkiej i długiej perspektywie.
- Profesjonalne wdrożenie, szkolenia oraz możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego i/lub studiów.
- Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
- Opiekę medyczną i dofinansowanie do kart sportowych.
- Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.