Kierownik działu dystrybucji

Głównym zadaniem na stanowisku kierownika działu dystrybucji będzie zarządzanie zespołem sprzedaży w kierunku realizacji wzrostu sprzedaży, dbając o rozwój i motywację zespołu.

Rekrutacja zakończona

Łęczyca | teren

Pełen etat

Wykształcenie wyższe

Otwórz rekrutację

Obowiązki na stanowisku

  • Opracowanie, wdrożenie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Budowa i rozwój kanałów sprzedaży na rynku polskim.
  • Rozwijanie danej kategorii produktowej poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających wolumen sprzedaży oraz udziały rynkowe.
  • Inicjowanie nowych pomysłów celem zwiększenia sprzedaży i efektywności pracy działu.
  • Ustalenie polityki cenowej dla danej grupy produktowej.
  • Ścisła współpraca z pionem sprzedaży, działem marketingu, działem logistyki.
  • Tworzenie kalendarza komercyjnego inicjatyw marketingowych i na ich podstawie przygotowywanie konkretnych planów działań promocyjnych wspierających realizację celów.

Nasze oczekiwania względem kandydata

  • Min. 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży - preferowana branża FMCG.  
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Wiedza z zakresu sprzedaży, wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne.
  • Znajomość kanałów dystrybucji produktów.
  • Umiejętność pracy z narzędziami (CRM, platformy e-commerce, Excel, Office).
  • Mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • Atrakcyjny i klarowny system wynagradzania.
  • Niezbędne narzędzia pracy, także do użytku prywatnego (samochód, telefon, laptop).
  • Wsparcie w rozwoju i otwartą ścieżkę kariery w krótkiej i długiej perspektywie.
  • Profesjonalne wdrożenie, szkolenia oraz możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego i/lub studiów.
  • Fundusz socjalny i dodatki okolicznościowe.
  • Opiekę medyczną i dofinansowanie do kart sportowych.
  • Pracę w zespole, który stawia na wsparcie i efektywną komunikację.