Portret - Sławomir Walasek

Sławomir Walasek jest starszym specjalistą ds. dystrybucji na terenie województwa warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego. Zapytaliśmy Sławka, co sądzi o pracy w De Heus! 

Jaka jest Twoja historia w De Heus?

Po kilku latach pracy w branży motoryzacyjnej musiałem zdecydować się na zmianę ze względu na przeprowadzkę. Dlaczego De Heus? Dlaczego zupełnie inna branża? Zanim poszedłem na uniwersytet, ukończyłem technikum ogrodnicze, więc pomyślałem, że są to kierunki pokrewne i zaryzykowałem wysłanie swojego CV do De Heus. Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną i już wtedy firma zrobiła na mnie duże wrażenie. Zobaczyłem piękny biurowiec, pracujące maszyny i ogromną fabrykę wielkości ośmiopiętrowego wieżowca, a także miłych i uśmiechniętych ludzi oraz luźną atmosferę podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wcześniej nie znałem De Heus, a po spotkaniu założyłem, że zdecydowanie jest to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Moja decyzja zapadła już po pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej, więc czekałem tylko na informację, czy spełnię oczekiwania wymagane na stanowisko, na które aplikowałem. I udało się!

Na czym polega współpraca z dystrybutorami?

Ze względu na duże rozdrobnienie rynku hodowlanego w Polsce, produkty De Heus są dystrybuowane częściowo przez dealerów. Współpraca z dealerami opiera się na ciągłym rozwoju marki De Heus na ich obszarze sprzedaży. Moim zadaniem jest uzgadnianie warunków handlowych z dealerami, wdrażanie nowych koncepcji produktowych, szkolenie pracowników dealerów - zarówno w zakresie produktowym, jak i handlowym oraz organizowanie wspólnych aktywności czy targów dla hodowców. Każdego dnia, wspólnie z naszymi doradcami i dealerami zastanawiamy się i szukamy skutecznych rozwiązań dla rozwoju sprzedaży produktów w każdej z oferowanych przez nas grup zwierząt. Robimy to, aby być liderem sprzedaży w każdym segmencie.

 Co powiesz o rozwoju w De Heus?

Dzięki możliwościom, jakie stwarza firma, wspólnie z kolegami z różnych działów wymieniamy się doświadczeniami i pomysłami na bardziej efektywną pracę. Ma przyjemność uczestniczyć w programie Young De Heus, który ma na celu rozwój umiejętności menadżerskich wśród wybranych pracowników. Innym ciekawym obszarem, który sprawia, że ​​czerpię dużo radości z mojej pracy w De Heus jest organizacja projektów CSR w ramach programu „Działamy i wspieramy”. Projekty są zgłaszane przez pracowników De Heus i mają na celu zacieśnianie relacji z lokalnymi społecznościami. Mieszkańcy miejscowości, w których są realizowane nasze pomysły z przyjemnością w nich uczestniczą. Dzięki programowi, współorganizowałem „Bezpieczny Dzień Dziecka” oraz „Bezpieczną ścieżkę byczka Leszka”, a także brałem udział w mistrzostwach piłkarskich „De Heus Cup”.

Bardzo się cieszę, że mogę pracować w De Heus i rozwijać się pod okiem doświadczonych menadżerów.

Dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy szeroki wachlarz możliwości rozwoju na różnych stanowiskach. Znajdź odpowiednie dla siebie i dołącz do nas!

Aleksandra Frankiewicz

Dyrektor HR