Home / Kariera / Aktualne oferty pracy / Specjalista ds. obsługi klientów integracyjnych | 3 lokalizacje

Specjalista ds. obsługi klientów integracyjnych | 3 lokalizacje

Wspieranie sprzedaży produktów paszowych poprzez działania integrujące produkcję zwierzęcą, w tym:

- bezpośrednia obsługa klienta w sektorze drobiowym oraz trzody chlewnej zgodnych ze strategią firmową (ubojnie, wylęgarnie, hodowcy),
- pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój i koordynacja projektów integracyjnych,
- obserwacja i analiza rynku rolniczego,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.

Od kandydatów oczekujemy:

- wykształcenia wyższego ekonomicznego lub rolniczego,
- znajomości i rozumienia rynku rolnego, a w szczególności sektora drobiowego oraz trzody chlewnej,
- wiedzy o dużych podmiotach t. j. ubojnie, wylęgarnie, fermy hodowlane,
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługi komputera (pakiet MS Office),
- prawa jazdy kat. B.


Predyspozcyje wymagane na stanowisku:

- zaangażowanie i motywacja do pracy,
- umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych z klientem,
- zdolności negocjacyjne, organizacyjne, otwartość
i komunikatywność,
- samodzielność w pracy terenowej.

Teren pracy:

Wakat 1: Północ,

Wakat 2: Południe,

Wakat 3: Zachód.

 

Jesteśmy pracodawcą, dla którego ważni są ludzie.