Rusza nowy Pulpit Klienta

23 kwietnia 2017
-
3 minuty

De Heus udoskonala platformę sprzedaży elektronicznej i uruchamia nowy Pulpit Klienta, czyli  nowoczesną platformę usprawniającą zamawianie pasz. Platforma znacznie przyśpieszy proces zakupowy.

„Coraz więcej hodowców oczekuje prostego i przejrzystego narzędzia online. Pulpit Klienta to serwis właśnie dla nich - dla nowoczesnych klientów De Heus, którym zależy na szybszym i prostym kupowaniu, a także na posiadaniu kontroli nad całym procesem. Funkcjonalny i przejrzysty interfejs pozwala w łatwy i przyjemny sposób zarządzać zamówieniami, a praktyczna funkcjonalność skraca proces zamawiania i płatności” mówi Adam Zaleski, dyrektor generalny De Heus.

Korzyści Pulpitu Klienta:

  • oszczędność czasu i swoboda – zamawianie pasz dostępne jest 24 godziny na dobę
  • planowanie dostaw - optymalizacja zasobów - jednym zamówieniem można określić daty wielu dostaw
  • możliwość zamówienia paszy w dowolnej chwili z dowolnego miejsca, korzystając z urządzeń mobilnych
  • wygoda i łatwość użytkowania – za sprawą funkcjonalnego i przejrzystego interfejsu
  • kontrola nad zamówieniami - monitoring płatności, dostęp do e-faktur i historii zamówień
  • bezpieczeństwo transakcji
  • wysokiej jakości obsługa logistyczna
  • dostępność produktów i łatwość ich wyszukiwania. 

Jak działa Pulpit Klienta? Zobacz film.

Serwis dostępny jest na stronie: https://pk.deheus.pl/

Pulpit Klienta jest całkiem nowy, dlatego chętnie zbierzemy od Państwa wszelkie uwagi oraz opinie. Pozwolą nam one udoskonalać go, tak by w pełni spełniał Państwa oczekiwania. Zapraszamy do dzielenia się swoimi sugestiami poprzez chat, który znajduje się w prawym dolnym rogu systemu.